Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i en sånn? Min har nettop gått i stykker, og husker aldri å ha en tier tilgjengelig!
ღMadame_mim ღ Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Kjøp denne ukens se&hør, da får du med deg litt sladder på kjøpet :-)
Gjest Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Overalt! Fikk på Thorshov da jeg kjøpte bilsete, fikk av arb.giverrg, fått av bilforretning, fått i matbutikken osv. Kommet et par i posten, tilogmed! Ellers så jeg på bensinstasjonen i dag at det følger en sånn med Se&Hør denne uka. ;-)
Gjest irismor Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Har en hel pose, så bor du på nedre romerike så stikk innom :-) Reklamemateriale fra gubbens forrige jobb :-)
line_n & sara Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 ta med en fra blodbanken neste gang du gir blod! gir du ikke blod, sier du? da bør du begynne med det! (et lite verveinnlegg..!!)
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2010 Hmmmm......spørs om jeg må kjøpeSe og Hør da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå