Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Synest de har mye fint...men har ikke hørt noe om kvalitet, pris o.l. Noen som vil dele sine erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Ha hatt Navigare regntøy til eldstemann som går i 5 klasse nå. Har vært fornøyd med det. Annen erfaring har jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Venninnen min har hatt flere vinterdresser til sitt barn og er kjempe-fornøyd med merket. Vet flere som sverger til regntøyet. Vi har parkdress til vårt barn og den har holdt seg kjempe-bra i 2 år. Aldri hørt noe negativt om klærne når jeg tenker meg om...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Er det bare meg som har dårlig erfaring? Softshell til ungene har jeg vært veldig fornøyd med. Regntøysett til meg og mannen? Det er ikke tett og det kommer lett hull i jakken, utenom sømmene. Dette er regntøysett til 800 kroner, det er vel ikke dyrt nok til å holde kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå