Gå til innhold

Nå mor/far får seg kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den andre parten da noe han/hun skulle ha sagt?

Faren til datteren vår fikk seg samboer uten at jeg visste om at de var kjærester, og datteren vår ble involvert med en gang.. Det gikk mange mnd før jeg fikk treffe henne, og ble likevel aldri presentert..

Nå har jeg fått meg kjæreste for en god stund siden.. Ga ikke beskjed om at vi var sammen, men han fikk vite det samtidig med alle andre (facebook:p) Litt for at han skulle kjenne litt på hvordan det føltes, og fordi jeg ikke hadde planer om å involvere datteren vår på lenge, og ikke før jeg hadde snakket med han om det..

Ellers har jeg diskutert alt med faren.. Har gitt beskjed før og etter at jeg fortalte datteren vår om kjæresten min, og kjæresten min har også gått med på å treffe han før han treffer datteren vår.

Men han mener at han har noe å si om han får treffe datteren vår etterpå han har truffet han.. Har han det?

Sikker et tåpelig spørsmål, men jeg blir likevel så usikker.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den andre parten har ikke noe de skulle ha sagt. Men får man til et samarbeid og kan prate greit sammen, så er jo desidert det det beste for barna

Skrevet

Nei far har ingenting han skulle sagt om at kjæresten din møter jenta. Spesielt ikke etter hans egen måte å gjøre det på. Han skal være kjempe fornøyd med at du lar han treffe kjæresten din FØR kjæresten møter jenta!

Skrevet

Da jeg ble sammen med min samboer visste ikke ekskona noe som helst før hun hørte på bygda at vi skulle flytte sammen. Da hadde vi vært kjærester en god stund og jeg hadde god kontakt med barnet deres (som på det tidspunktet var så liten at han ikke snakket uansett). Jeg hilste på henne først etter et par år faktisk.

Hans ekskone sa heller ikke noe til sin eks da hun fant seg en ny kjæreste.

Jeg ser ikke poenget med å skulle introdusere den nye til eksen før man introduserer de til barna, men deg om det. jeg hadde ihvertfall ikke giddet.

Skrevet

Hovedinnlegger

Et godt samarbeid er kjempe viktig ja, derfor synes jeg at det er så dumt at en sånn ting skal skape dårlig stemning.. Jeg ser hvor glad datteren vår er i dama hans, og det e det som er viktig! Så jeg og hun prater kjempegodt sammen!

Synes også at han skal være kjempefornøyd for at jeg gjør som jeg gjør.. Men blir likevel så usikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...