Gå til innhold

Trenger synspunkter::)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at dette palger meg, så jeg må spør folk hva dere sier. Var helt nødt til å ta ibux rett etter eggeløsning. Har lest i felleskatalogen at det e farlig. Men nå er det nå gjort. Er redd for at jeg har "drept fosteret". Men når jeg tok disse ibux så tidlig før jeg visste det er det like farlig da?

Videoannonse
Annonse
Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at det kan ha noen betydning, og ihvertfall ikke så tidlig. Tror du kan slappe helt av der ;)

Men bare et tips, er du i tvil, spør legen din og ikke forsk på ting alene. Man skremmer bare seg selv unødig, og da kommer du, og de rundt deg, til å bli sprø innen det er gått 9 mnd ;) Kjempebra å være forsiktig og ta sine forholdsregler, men du må passe på så du ikke blir overhysterisk. Det er ikke bra for verken deg eller den lille =)

Lykke til, og slapp helt av. Og som sagt, hør med legen din om du er i tvil, han/hun vet hva du kan og ikke kan ;)

Skrevet

Jeg googlet Ibux og graviditet og en lege svarer at et engangstilfelle neppe har noen betydning.

Men skjønner at det er lett å bekymre seg når en først har fått en slik tanke i hode (selvom jeg heller ikke tror det har noen betydning...) Hvor langt er du på vei?

Embryoet deler vel ikke blodomløp med oss i begynnelsen så det er jo ikke sikkert det har noe å si...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...