Gå til innhold

Bare på gøy. ;o) Hva har dere handlet i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt den store handle dagen. Kjøpte regntøy sett + sydvest + 2 ull sett + 3 par sokker til minsta. Eldste fikk 4 par sokker. Og så litt mat. Dere andre. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handledag her også. Kjøper veldig sjeldent noe nytt, i hvertfall til meg selv, men i dag ble det noe.

2 topper til meg. Klokke, lego og spill til bursdagsgave til gutten min som blir 6 år om noen dager. En god del mat.

Skrevet

Mat og 4 boksershorts til gutten!!

Skrevet

Gulrøtter, bønner, skyr, tab og en pose Bridgeblanding som jeg har gjemt for mannen min :-)

Skrevet

2 topper til meg selv, amme-bh og en utedress til han i magen :) ...og litt mat så klart!

Skrevet

Brød, grændis og røyk.

Skrevet

i dag har jeg kjøpt tre bodyer, det par sokker, en lue, to smekker og transportveske til reisetrilla til mini

Skrevet

Alt for mye.

Lille fikk:

Lammeskinn.

En søt pyjamas

Bleieboks fra kiwi.

Skål til grøt.

En pakke med nye smokker,

Jeg kjøpte en pyjamasbukse og Gossip Girl sesong 3 til meg selv.

Kjøpte middag for 3 dager, pålegg, drikke, frukt.

Huff. :)

Skrevet

Ikke stort, kattesand, diverse rengjøringsmiddel, t-lys, diverse shampoo ol. matvarer som middag, melk, brød, frukt, yoghurt, sukker, te, pålegg osv.

Skrevet

5 liter maling, bok om å slutte med bleie, klistremerker, een rosa perm, bleier, jalapenos, melk og juice:)

Skrevet

Lurer egentlig på om noen gidde å lese hva andre kjøper, men svarer alikevell :)

Vært på obs å handlet litt tilbud : go`morgen yogurter, frukt og grønt, sykkelhjelm, dusjsåpe + regnkåpe (som ikke var på tilbud).

Blir nok mer i morgen, da skal det handles fliser +++

Skrevet

Mja, ble litt i dag igjen - enda jeg egentlig er på kjøpestopp..

Ferskpresset juice

Bagel

Matboks

Drikkeflaske

3 bursdags/julegaver på Toysrus

Sabeltannfigur

Godteri til barnebursdag

Bilde

Skrevet

10 bøker på nettet! To til meg selv, én jeg skal gi i gave og 7 til datteren min som har ny bok som skal leses på skolen hver uke. Nå har vi bøkene for de neste 7 ukene klare....

Ellers mel, jif, jarlsbergost, brunost, hermetiske tomater, dusjsåpe, melk, appelsinjuice, bakepapir, melis, ketchup og noen sjokolader (som jeg har gjemt for både mann og barn)

Skrevet

Sengetøy på Sparkjøp til 30 kr :o) En lipgloss som skal forstørre leppene, men merket ikke noe jeg :P Og en boks med maxboller ;)

Skrevet

ok jeg har handlet.

en pakke med pita brød

mais

brød

1,5L lett melk

1L H- melk

bogskinke

salat

agurk

avokado

cerry tomater

rød paprika

VG

Dagbladet

aftenposten

epler

bananer

en haug medsokker til barna kostet jo 5 og 10 kroner pakken på rema1000

Skrevet

hei siden du sprute så får du svar jo da jeg gadd lest til og med ditt innlegg en så ble det litt kjedelig også så dette gidder jeg ikke lese mer om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...