Gå til innhold

Snakk om å strø salt i mine sår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på jobb igjen idag. Datteren min er ikke 8mnd enda engang.

Det var med tungt hjerte jeg leverte henne idagtidlig.

Dere trenger ikke skryte uhemmet om at dere går hjemme til barna er 2 år. Ikke alle har den muligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår deg, nei ikke alle har den muligheten. og de fleste syntes faktisk at det er tungt.

men du kan da ikke mene at en som har muligheten ikke skal få snakke om det. ja så skryter de litt.

men mener du at alle som klager skal klage men de som er fornøyd ikke skal fortelle om det eller skryte av det. eller også?

hilsen en som heller ikke har muligheten til ågå hjemme lenger enn vanlig permisjon.

Skrevet

Men den artikkelren det er link til her kritiserer jo samfunnet, ikkke deg og mødre som MÅ ut i jobb!! Det er ikke din skyld at du må ut i jobb, så ikke ha dårlig samvittighet! :) Mange har som du sier ikke noe valg. Og det er der feilen ligger, det er ikke alle det passer å begynne så tidlig.

Skrevet

Det er så og si daglige innlegg her om at ABSOLUTT alle har mulighet, hvis de bare planlegger litt, og sparer.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke være hjemme lengre?

Skrevet

Det blir jo for dumt, klart ikke alle har mulighet! Noen kunnnok fått det til ved å gå litt ned i forbruk, men de fleste kan nok ikke.

Hilsen en som har hatt muligheten men som ikke fordømmer folk som må jobbe.

Skrevet

Du, HI, du sier jo egentlig selv at du kunne tenkt deg å være hjemme lenger med barnet ditt.

Da skjønner du jo at folk som KAN være hjemme er glade og takknemlige for det...

Det handler om det; uttrykke takknemlighet, det er da ikke for å være slemme! Hjelpes...

Skrevet

JA! Kvifor er det ikkje like greit at nokon fortel dei er glade for det, som at andre klagar over at dei ikkje kan...??

Skrevet

Trenger man å skryte så jævli når man vet at mange ikke har muligheten til det?

Skrevet

Det er da ikke skryt, oppfatter det som GLEDE jeg da...

Oppfatter du det som skryt, bør du kanskje revurdere din egen bitterhet, får da er det misunnelse... og misunnelse er IKKE pent!

(Personlig kunne jeg tenke meg å reise myyyyyyyyyyye mer, og synes folk som reiser hit og dit og overalt er superheldige. MEN det betyr ikke at jeg synes de skal holde kjeft om det! Alle kan ikke gjøre det samme..)

Skrevet

Nå må du ikke være så hårsår!

Ikke alle kan skrive om det som passer for deg! Noen kommer sikkert til å bli såret uansett hva temaet er.

Hilsen en annen som heller ikke har råd til å gå hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...