Gå til innhold

Haste ks med første* men føde vanlig med nr 2


mammasinmage

Anbefalte innlegg

 

noen som har gjort det.

Ingen modning eller åpning etter behanling med piller å drypp.

 

Noen som har født vanlig med nr2.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tulle 2 ble tatt med hastekeisersnitt. Første legen sa var. Dette kommer ikke til å skje neste gang =0) så jeg håper nå jeg igjen kan føde normalt =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde haste KS m første, men skal i samtale m fødselslege i neste mnd for å høre om jeg skal føde normalt el ei. Så om du er usikkert kan du høre m sykehuset der du skal føde om du kan få en slik samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ak.ks med jenta mi i 2004.

 

Da vi ventet en liten i oktober 09, så jeg veldig klart ifra på sykehuset at jeg ville føde vaginalt, men om de så noe tegn til at dette ikke kunne gå normalt, så ville de ta ks der og da..

 

Men fødselen gikk som en drøm, 5 timer til sammen, 50 minutter utdrivning.. En veldig positiv og god opplevelse :)

 

Nå var det ingen grunn til at jeg ikke skulle kunne føde vag., etter str på babyen anså dem det som helt trygt å føde vanlig.

 

Du må selv finne ut med hjelp fra sykehuset og gynekologene om hva som er det tryggeste og beste for dere :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine venninner hadde hastekeisersnitt i november i fjor.

Hun er gravid igjen med termin i desember i år.

 

Hun har fått beskjed om at det er ingenting i veien for at hun skal kunne føde vaginalt, med mindre de mener at arret etter KS ikke var grodd skikkelig. Men her snakker vi 12 mnd i mellom barna, så vanligvis var ikke dette et problem, sa de.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hasteks med nr 1 og vanlig fødsel med nr 2.

 

Ingen modning etter vannavgang 3 dagner før,

 

NR 2 kom etter rier i over 30 timer. Med kun 1 time fra 1,5 til 10 cm åpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...