Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei Er det noen fra Nesodden her ? Isåfall hvor på Nesodden da og hvor gamle er dere ?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 har bodd på nesodden før ja. men har flyttet derifra. er 32. bodde ved tangen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jepp, ved Blåbærstien. Er 30 år. Du da?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Spro og er 24 og har termin rundt 19 mars. Flere fra nesodden her ? Og hva er deres termin ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå