Gå til innhold

muligens gravid? (litt innvikla, men håper på svar:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kjøpte jeg meg noen eggløsningstester, og en graviditetstest. Jeg testa først om jeg var gravid, den var negativ. Skal ha mens denne uka her (men har ganske uregelmessig mens) , tror jeg.. Så tok jeg en eggløsningstest, den var positiv. tok en til noen timer senere, den og var positiv. Så jeg og mannen min hoppet til seng:) I dag tidlig testet jeg enda en eggløsningstest, den var negativ. men i hele dag har magen min vert oppblåst, og mye rabalder der nede..stikkinger og dunking. har aldri opplevd å "kjenne" når jeg har eggløsning.. (kanskje jeg merker det ekstra nå når jeg vet jeg har det) men hva tror dere? er det stor sjanse for at jeg nå blir gravid? jeg ønsker stort å bli gravid, så jeg lever i håpet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du skulle ha mensen denne uka var det jo litt rart at eggeløsningen kom nå...hvor lenge siden er det du hadde første mensdag?

veit jo at el testene blir positive ved en graviditet men aner ikke om de blir positive før g testene? noen som veit?

Skrevet

Siden du har uregelmessige sykluser var det nok el du hadde. Når en først får positiv el-test og så får en neg er el over :) Så sjansen er stor den =))

Masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...