Gå til innhold

Helt ærlig... Dere som shaver dere helt nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... var dere shava under fødselen og..?

Har et inntrykk av at mange klarer det, men jeg klarte det ikke etter uke 30 jeg.. Følte meg som en apekatt under fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var ikke helt glattbabert kan du si nei:P:P det der bryr ikke de seg om

Skrevet

Jag funderade seriöst på brassevaxning för att slippa allt pes med rakning under graviditeten men jag vågar inte. :) Jag kommer inte heller åt där nede längre (är i v. 33) och jag gillar inte alls att vara vildvuxen mellan benen. Kommer att se ut som en apekatt jag också under födseln...

Skrevet

Ja, jeg var det. Eller under keisersnittet da.

Skrevet

Nei, da var jeg også apekatt. Men nå har jeg ikke så mye hår nedentil, så det var nok ikke så ille.

Skrevet

Jepp, siden det blir en del blod etter en fødsel syns jeg det var så greit å ha det mest mulig renslig nedi der, det blir luktende så fælt av hårene syns jeg, og så hørte jeg om flere som hadde hatt en del hår og måtte sy og hårene setter seg fast i stingene og det er ikke noe særlig da....

Skrevet

Ja, det var jeg. Jeg slet med å barbere meg selv, så mannen gjorde det vel 2 ganger på slutten av svangerskapet..

Skrevet

Jeg har hatt så liten mage med alle tre, at jeg har vært glattbert hele tiden, og hadde magen vært stor, hadde jueg fått mannen til å shave, har barbert der nede hver dag siden jeg vasr 14 jeg, får fnatt med bare en dag med hårvekst der nede !

Skrevet

Ja, jeg var det. Men så var ikke jeg så stor heller da. Jeg så ikke så mye, men tok det på gefühlen. :)

Skrevet

Jepp, men sist så så jeg hva jeg holdt på med da. Nå har jeg ikke sett nedentil på et par uker, og har ikke noe håp om å få se der nede på en seks ukers tid heller. Likevel så shaver jeg annenhver dag. Er "lommekjent" der, for har jo gjort det en del ganger.

Skrevet

Ja, under begge ks:)

Var ikke noe problem å komme til. Magen var ikke så stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...