likss *på overtid* Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 ...noen som sa hormonell og sliten? ..
mamsen & guttaboys Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Er nok ikke bare deg nei..... her hylgriner vi av ingenting om dagen..... hilsen HORMONELLA:)
Nat27 Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Sipper litt når jeg ser det også, så her i huset er det forbud mot det programmet om dagen!
2 boys & now pink Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Joiner hylekoret jeg og!!! Jeg må faktisk ta opp den serien og se den når jeg er alene for ikke å bli ledd av.... teite mann og barn som ikke ser det emosjonelle i den serien!!!
Gjest Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Haha jeg gråter nesten bare noen snakker til meg om dagen.. Ekstrem oppussing gråter jeg av uavhengig om jeg er gravid eller ikke!
cadence Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Har alltid felt noen tårer mer enn "nødvendig" ved Ekstrem Oppussing, spesielt mot slutten av episoden. Men nå om dagen... stort sett hele tiden:S Triste tårer og glade tårer, om hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå