Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg vil ha, men mannen mener det er totalt bortkasta penger når vi uansett hører barnet fordi vi er i samme etasje. Og er barnet ute, ser vi til det hele tiden uansett. (Har ikke født enda, men slik ser han det for seg) Han mener også at det er fullt mulig å dusje/gå på toalettet med alle dører åpen, så man hører det om barnet gråter. Er jeg egoistisk som fremdeles maser om at jeg vil ha babycall?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Babycall er jo kjekt å ha om dere er i hagen, hos naboen eller et eller annet når babyen sover. Vi bruker ikke babycall når vi selv er inne.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Nja.. vi har ikke nå, men jeg savner det hvis vi er borte, når vi er på hytta der barna sover i et anneks og hvis vi er ute i hagen utover kvelden om sommeren. Å ha det på inne hjemme, er bare mas. Jeg får jo hjerteinnfarkt hver gang det skurrer (har hatt barn som sover EKSTREMT lite)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg synest det er veldig betryggende å ha babycall. Når ungen sov ute i vogna var det veldig greit å slippe å gå og sjekke hele tiden. Og når babyen sov inne og vi satt ute i hagen feks. Og er dere på besøk hos andre der dere ikke sover like nærme barnets soverom som dere gjør hjemme, så er det også godt med en babycall!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Det var et bortkastet kjøp her ihvertfall, barna sover i underetasjen men vi hører de alldeles godt uten, he he. Når de sov ute hadde vi bare et vindu åpent Men det er jo forskjell på hus, hvor lytt det osv.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 vi bor i leilighet og bruker ikke babycall, greier fint å dusje og alt slikt likevel...men hender når jeg er på overnattingsbesøk der soverommet ligger fx i andreetasje at det hadde vært fint med babycall...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Vi har klart oss uten selv om vi har to unger. Dusjet har vi gjort hver dag. Men om du tjener dine egne penger er det vel bare å kjøpe det du vil. Eller?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Jeg insisterte på å ha babycall... Den har vi brukt 1 gang, og det var på ferie.. Så jeg føler på en måte at den kanskje var litt bortkastet, ja..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Her har vi brukt babycallen i 2,5 år nå..hehe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Vi har brukt babycallen hver dag i 3 år.Syns det er veldig kjekt.Spesielt når man har baby.Da hører man også hvis det skulle være noe galt.Så jeg syns det har vært betryggende og kjekt å ha. Men det kommer jo ann på hvordan man bor , hvor lytt det er osv.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Vi har brukt babycall masse til begge barna. Har særlig vært deilig siden minste har krupp innimellom, da vet vi at vi hører om han klager seg og har tung pust. Har også hatt den med når vi har overnattet hos venner eller besteforeldre, der soverommene gjerne er lengre vekke. Har hatt babycall som stråler (dect), så har hatt den langt fra barnet, men lyden er så god at vi hører dem lett. Kommer heller ingen naboer innpå linja ved dect.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå