Gå til innhold

Sykemeldt i uke 30. Andre som er sykemeldt?


Kerridwen-fødeklar

Anbefalte innlegg

Javel, da ble det full sykemelding på meg pga bekkenløsning og kynnere. Er ikke så gøy å være sykemeldt sånn i forhold til jobb og kollegaer, som jeg vet trenger meg og ikke har skaffet vikar ennå. Men jeg har ikke noe valg. Skal bli deilig å kun tenke på seg selv og livet som vokser i magen. Er tross alt den lille der inne som er viktigst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er ikke noe å gjøre med det, det viktigste er helsen. Jeg er nå i uke 31 og er også blitt 100% sykemeldt. Vi får kose oss med magen og håpe dagene ikke blir for lange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 30, men har vært sykmeldt fra uke 18 100%. Ikke helt frivillig siden jeg venter tvillinger, men merker at det har nok vært til det beste likevel.

 

Du får prøve å slappe av så godt som mulig, er jo ikke så lenge igjen før det blir full fart i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt 100 % jeg også, vært det siden uke 26. Pga bekkenløsning og vond og sliten rygg. En stor omstilling, men er utrolig hva man blir vant til også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sykemeldt siden uke 14, senere ble det svangerskapspenger pga psykisk belastende situasjon på jobb.. det har vært temmelig kjedelig og deprimerende å gå hjemme så lenge!! Nå har jeg meldt meg opp på noen fag på universitetet og det er bare toppers å komme seg ut i samfunnet igjen!

Jeg tror ikke noen lurer til seg sykemld uten at de føler de trenger det, for er jo max kjedelig å gå hjemme.. ei uke er sikkert flott, men mange måneder er ikke gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sykemeldt siden uke 14, senere ble det svangerskapspenger pga psykisk belastende situasjon på jobb.. det har vært temmelig kjedelig og deprimerende å gå hjemme så lenge!! Nå har jeg meldt meg opp på noen fag på universitetet og det er bare toppers å komme seg ut i samfunnet igjen!

Jeg tror ikke noen lurer til seg sykemld uten at de føler de trenger det, for er jo max kjedelig å gå hjemme.. ei uke er sikkert flott, men mange måneder er ikke gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 % sykemeldt her, på 2. uka nå, og 8 uker igjen til permisjon. Tror ikke jeg kommer til å jobbe noe mer enn 50 %. Kjenner at jeg ikke orker å yte så mye mer, det er litt sammensatt. Men brant all energien på jobb og hadde ikke noe igjen til de i heimen, og det er ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at dagene blir litt lange nå, har vært ganske flink til å rydde, vaske, ordne og styre frem til nå, men har liksom "gått tom" for ting å finne på her hjemme. Ikke så lett å komme seg ut med vond bekkenløsning heller, og alle kjente er jo på jobb :) Kjedelig å gå sykemeldt i slike lengre perioder merker jeg. Krysser fingrene for at dagene går fort og håper dere andre koser dere hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...