*Minnie Mus* Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hvilken karakter endte du opp med? Jeg tar norsk nå og læreren min sier gjennomsnittet er på 2,1!!!! Skriftlig altså... Er de sykt strenge eller hva?
tante grusom master of law Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg tok det som privatist. Fikk dårlig norskkarakter på vgs fordi jeg skrev på svensk. Tok opp et par år senere og fikk 5. Hadde ikke noen undervisning. Synes ikke det var så vanskelig, og vurderingen virket ikke så streng.
*Minnie Mus* Skrevet 25. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2010 Kan jeg spørre om hva du fikk spm om?
tante grusom master of law Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Oj, det er 8 år siden jeg tok det opp. Eksamen var i to dager. Den ene dagen skulle jeg skrive om romantikken tror jeg. Den andre dagen skulle vi skrive en stil om norske kommuner. Jeg husker ikke helt hva problemstillingen var. Vi fikk velge mellom flere forskjellige temaer. Jeg valgte kommuner, fordi jeg studerte statsvitenskap samtidig og kunne massa om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå