Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Samboeren min blir lett sur og irritert. Det fortoner seg da sånn at han gjerne blir mutt og stille. Om jeg spør hva det er, svarer han ikke. Han kan da gå resten av dagen, og gjerne noen dager etter uten å snakke til meg. Ser forbi meg, svarer ikke. Går omveier for å slippe å se på meg. Om det er noe han MÅ si, for eksempel noe om ungene, mumler han det mens han ser en annen vei. Eller spør gjennom dem. Dette skjer ofte, flere ganger i uka. Ignoreringen kan vare fra en dag til kanskje tre-fire. Han kan også bli veldig sint og sjalu. Han har ingen grunn til å være sjalu, jeg kuttet ut kontakten med alle mine mannlige venner da vi ble sammen fordi han ikke likte det, og det ble så mye kjefting. Han hadde ingen grunn til å være sjalu da heller, mne han har hatt dårlig erfaring i andre forhold med kjærester som har vært utro mot han. Sint kan han også bli om vi for eksempel diskuterer økonomi og fordeling av ting hjemme. Han har vært uheldig med jobber, og hatt liten og ingen inntekt de siste årene. Jeg har betalt alt. Jeg har også gjort det aller meste hjemme. Når han blir sjalu/sint, kommer det ofte en del anklager mot meg. For meg er de usanne. Det er også preget av mye kjefting. Han kan kjefte lenge, før han går. Vi er da gjerne i forskjellige rom. Han kommer da inn til meg, kjefter og går igjen. Da hører jeg at han mumler og snakker med seg selv, om meg. For at jeg skal høre, tror jeg. Han kommer og går slik flere ganger, gjerne i noen timer. Til slutt vil jeg ofte, men ikke så ofte lenger, begynne å gråte. Da sier han at om jeg ikke hadde hatt en grunn til det, ville jeg ikke grått. Hva sier dere, er dette så ille? KAn det fikses?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Dette er ikke et forhold du ønsker å være i!!! Jeg skal love deg at jeg hadde aaaaaldri godtatt å bli kjeftet huden full. Det er ikke sånn det skal være. Det finnes noe bedre der ute for deg!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Han høres ikke god ut! Dette er ikke et kjærlighetsforhold, det er et trakasseringsforhold. "Uheldig med jobber" i flere år!? Mannen er er umoden og psyk!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Kan noen legge ut på skravle? Orker ikke alle sure meldinger som sikkert kommer her etter hvert
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Jeg mente også at jeg aldri hadde funnet meg i å bli kjeftet huden full. Men det var før. HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Psyyyyyychooooooo!!!! kom deg unna, fort!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Han bringer ikke inn penger og gjør ingenting hjemme og i tilegg ignorerer han deg støtt og stadig over småting, og ikke vil diskutere slik at dere får orden i ting. Og er sjalu over ingenting. Hvis du skal redde det forholdet bør du sette ned foten, Om han ikke tjener penger til å betale husleie eller annet så får han gjøre allt husarbeidet er da det hjemmeværende husmødre gjør. Han må snakke med deg om ting, han må få hjelp med sjalusien sin, du skal ikke måtte gi opp venner og annet når du ikke har gjort noe galt. Og han kan ikke dtenge deg ute og gå rundt å surmule og ignorere deg på den måten. Dere trenger hjelp utenfra og om han ikke er villig til å ta dette så bør du faktisk gå. Han komme rikke bare til å forandre seg, han har det jo flott han ikke trenger han å jobbe for å livnære seg og ikke trenger han gjøre noe hjemme. Og om du blir sur og vil diskutere så kan han bare gå og ignorere deg en stund slik at han slipper å faktisk gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #13 Skrevet 25. august 2010 Hørest ut som han har mentale problemer, så dere kunne sikkert ha god hjelp i terapi.. Familievernkontoret kan skaffe dere samtaler med psykologer. Si til ham at hvis han vil beholde deg så går han med på dette, ellers så er det over og ut med hele forholdet, for du orker ikke å bo med ham lengre..
Blåmandag Skrevet 25. august 2010 #14 Skrevet 25. august 2010 Har vært der, de sier at vi ikke trenger parterapi, det er han som må kvitte seg helt med enkelte ting. Det ligger ikke hos meg, men hos han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå