Gå til innhold

SUPERIRRITERT!!!! Møkkafolk....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet for familien sikkert 10 ganger siste årene... (søsken, mor osv) og brukt all min tid og energi på å hjelpe dem å bli fort ferdig...

Nå er det min tur, men tror du folk stiller opp?? "Nei, du skjønner det, jeg må lage middag, og så må jeg på butikken, og så må jeg rydde litt og så må jeg gjøre lekser, og så og så og så og så og så!!!"

 

FORBANNA!!!! Her står jeg som alenemor, med to barn på slep i tillegg til jeg går på skole... helt mutters alene, og må være ute innen den 1. sept.... ÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!

 

De kan iallefall bare glemme å få noen tjenester fra meg den nærmeste fremtid!! Er så irritert at jeg ikke orker å svare når de ringer meg engang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå fikk jeg ei mld fra søstern om jeg kunne kjøre ned en sofa hun skulle få av meg, siden jeg var i farten likevel.... Er det mulig????? Ja, jeg bærer jo en sofa på lillefingeren jeg så!!!

 

 

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

(Må bare få det ut, og dette er jo det perfekte sted;))

Skrevet

Si at hun kan komme å hente sofaen når hun har hjulpet deg med å tømme resten av leiligheten.. (eller passet ungene)

Skrevet

Om du bor her i nærheten så skal jeg med glede komme å hjelpe deg i morgen når trolla mine er i barnehagen og på skole/sfo! Har endel sånne i nær familie vi også å de irriterer vettet av meg så jeg forstår deg utrolig godt.

Skrevet

Slike folk fortjener ikke hjelp fra deg neste gang de trenger det.

 

Og til søstera di sier du at du ikke har tid til å hjelpe henne, fordi du må gjøre all flyttinga selv fordi ingen kunne hjelpe deg.

Skrevet

Meget godt råd fra Odine her!

 

Fader altså, vanvittig irritererende at folk ikke gidder å yte tjenester tilbake. Takk ska'ru f... meg ha, ja!

Skrevet

Så snill du er Verbena :) Kjæresten min ringte nå, og sa at han har tatt seg fri i helga, for å hjelpe meg med resten av flyttelasset!! Han er så snill!! :)

 

Da ordner det seg, selv uten hjelp fra familien som sa de skulle hjelpe...

Skal iallefall huske på det neste gang de ringer å spør om hjelp til noe....

Skrevet

Så kjipt!! Hadde blitt ganske paff da ja =O

 

Du får gi dem tilbake med samme mynt neste gang =)

Du skal jo gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg!

 

Skulle gjerne hjulpet deg om du bodde i nærheten.

 

Skrevet

Så snille dere er alle sammen, tilby en ukjent hjelp :) Blir nok ferdig innen fristen nå, siden kjæresten min hjelper meg! Han skulle til og med hjelpe til å vaske ned leiligheten jeg flytter fra... snille snille mannen :)

Skrevet

For en snill kjereste du har da!! =)

Du får gi han noe godt igjen, middag, massasje, en god film i sofaen eller noe =)

 

Lykke til!!!! =)

 

Skrevet

Du har min fulle sympati.

Har akkurat flyttet selv, med svært lite hjelp.

Resulterte i en låst skulder, akupunktur og betennelseskur..

 

Men, fanden om jeg skal gi tilbake noe mer.

Midt oppe i alt ringte andre og trengte min hjelp til det ene og det andre. Meg selv og seg selv som råder.

 

Masse lykke til! snart er det over, og det går fortere enn du aner når du først er i gang.

 

God klem

Skrevet

Neste gang noen spør, så bare svar et eller annet dritdumt. Neeeei, jeg brakk et hårstrå skjønner du, så det passer litt dårlig nå. Også bare legg på. Hahaha. Eller si du må slipe en kniv. Kjøre søsteren til stemoren til naboen til flyplassen.

Gjest irismor
Skrevet

Jeg håper du ikke flytter sofa`n så mye som en mm (milimeter ikke morsmelk). Ska hun ha den gratis så får den hentes, hvis ikke ligger det mange sofa`r ute på finn.no

 

Godt at kjæresten din hjelper deg med å flytte.

 

Men neste gang noen ringer å spør om du kan hjelpe til så håper jeg du sier: NEI ingen var der når jeg trengte det.

 

 

Skrevet

hehehe, jeg må slipe en kniv, hadet!! :P

 

Takk for god oppmuntrende ord ;)

 

Storesøs ringte og beklaget seg, og sa hun skulle komme i morgen å hjelpe meg å vaske og slikt... så fikk nok dårlig samvittighet... eller har hun vært innpå her å lest? :P haha...

 

Jaja, det ordner seg nok nå, siden jeg iallefall har verdens beste kjæreste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...