Gå til innhold

Andre her med januar/februar mager?


jearoe

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg har selv termin 23 januar, hadde vært hyggelig å møte dere andre som har termin rundt jan/feb! Bor selv i stavanger/storhaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) hopper over fra rogaland bim siden jeg bor på tasta. Hadde vært kjempekoselig med ett treff etterhvert. Møte andre gravide i samme by. Jeg har slitt med ekstem graviditetskvalme så håper jeg kan begynne å komme meg ut snart. Er i uke 19 på mandag så er på tide det gir seg nå. Hvor gamle er dere da? Jeg er 26 og venter guttebaby med termin 29 januar =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)!! Da er vi fire føreløpig, ikke værst;) og alle med termin innen 9 dager i januar! Det kan bli spennende:)) er selv 31 og venter nr 4:)) har to jenter og en gutt og venter enda en liten gutt:)

Blir gøy å treffe dere andre, venter en liten stund til, før vi setter opp et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott, da tar vi et treff utover høsten! Guttebolle i ovnen her, er min første - så det er heeelt greit for meg med litt erfaringsutveksling etterhvert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heihei. Ja da var vi 6=)

Føler det ikke var så mange januar/februarmager fra stavanger. Var inne på terminklubben for mars og der varde allerede 15 stykk, hehe.

Blir kjekt å treffes etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere som er kommet til siden sist:)

veldig koselig! Jeg gleder meg til å treffe dere om ikke alt for lenge, kom gjerne med forslag om hvor dere ønsker å møtes! Tenker at det enkleste er kveldstid fra ca

18:00 og utover, med tanke på jobb evt skole og eldre barn, hva sier dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lillemor:) Jeg er også fra klepp og har termin 19. februar...Kanskje vi treffes på sykehuset hehe. Liten prins på vei her også, og har en nydelig gutt fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for uke 41 (er bortreist uke 40 og vil gjerne være med :))! Tirsdag eller onsdag i sjutiden, kanskje? Er Egon en grei løsning, i og med at de har mye plass og man får sitte litt for seg selv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...