Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har hørt det skal være en dyrehage der men finner ingen link noe sted til den. Noen som har vært der? Er den bra? Hvilke dyr har de? TAKKNEMLIG for svar:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Ingen dyrehager er bra! Dyremishandling, og jeg ville aldri tatt med unge mine et sånt sted!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Spiser du kjøtt? Er du medlem av f.eks dyrebeskyttelsen og aktivt jobber for dyrs rettigheter? Her er svarene nei og ja, og at INGEN dyrehager er bra har du ingen beviser på. Når det er sagt var det heller ikke spm mitt! Men takk for at du bryr deg. Med tanke på ditt engasjement(her inne) håper jeg du gjør mer enn å skrive her inne for å fremme holdningene dine!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Så spise kjøtt er det samme som å godta seigpining av dyrs liv i zoologiske hager? Og man MÅ aktivt jobbe for dyrs rettigheter for å ha en mening om dyrehager? Du får google da vet du så finner du sikkert flust av dyrehager på Kreta!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Ingen dyrehager er bra, ingen dyr bak bur har det bra! Behøver ikke være Einstein for å skjønne det.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Det er jo det som er problemet. Finner ikke dyrehager ved å google men mener det skal være en der. Om du leser skikkelig ser du jo at du svarer det jeg spør om??
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Så det er ingen av dere som reiser til dyreparken i kr.sand heller? jeg spør et enkelt spm. Å lære meg om moral og etikk tilknyttet dette trenger dere ikke!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Tror ikke det er en dyrehage der, men er slettes ikke sikker. Det som er der er iaf en bypark hvor det er noen dyr, blant annet kri-kri(spesiell kretisk geit), og diverse fugler... I samme park er det serveringssteder og lekeplass
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Vi var der i mai. Vil ikke akkurat kalle det dyrehage, de hadde ikke så mye. Men det var jo gratis da. Geiter, påfugl, undulater og gjess tror jeg var alt som var. Men det var en stoor lekeplass der også, var helst der vi tilbrakte tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå