Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Er barn trygge og har det bra, så kan de bo hvor som helst!! Det som er "vanlig" er trygt, og er de vant til å dele, så går det kjempebra. Det er ikke mange land i verden som har det som oss; alle barn SKAL ha eget rom! I andre land er det helt vanlig å dele. Kjønn har ingen betydning. Vane og trygghet, det er alt )
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Kjønn har ikke betydning for om de kan dele romm eller ikke. Et tvillingpar jeg vokste opp med (gutt og jente) delte rom til de flytta hjemmefra, men de er nærmere knytta til hverandre enn de fleste da. Så lenge man er under ungdomsskolealder går deling av rom utmerket, etter det blir det vanskelig. Og det gjelder uansett kjønn, det handler om behovet for privatliv. Under skolealder vil mange søsken foretrekke å dele rom..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Frem til puberteten ser jeg ikke noe problem med å dele rom.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Når de er små så gjør det ikke noe,uansett kjønn. men det er en fordel om man er nærmest mulig i alder. når barna blir gamle nok til å ha behov for et eget rom,privatliv,og et sted å kunne ha venner på besøk,rundt skolealder, synes jeg de bør ha egne rom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå