Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 hvor mange nåler satt di? å hvor? å ikke minst, hadde det noen effekt på deg? var på kontroll på sykhuset i dag, (40+1) jordmor satte det hun kalte for modningsakupungtur, ei nål i hode, ei i hver hånd og ei på hver legg og ei på hver fot. etterpå når vi var i butikken så kjentes det ut som om det låg ett belte helt nederst på magen å stramma, det var ikke direkte vondt men ubehagelig til di grader.... måtte stoppe opp flere ganger for det var så ubehabelig å gå...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg fikk dette. Tok det en ettermiddag, og fikk rier om mårran dagen etterpå!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Litt spent på hvordan det gikk med deg? Jeg er 40+3 i dag, og skal på modningsakupunktur i dag
Anonym bruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg var på modningsakupunktur tre ganger, en gang før termin og to ganger rett etterpå. Det hjalp ingenting, jeg måtte likevel settes i gang 12 dager over termin, uten tegn til modning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå