Gå til innhold

håpløse naboer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

bor i borettslag og parkerer på felles parkeringsplass...

 

problemet vi har er at de vi har som naboer har gjester som parkerer rett bak bilen vår og jeg nærmerer meg termin.

 

vi har prøvd flere ganger å be dem om å ikke parkere bak bilen vår..

men litt vanskelig når de ikke snakker norsk. forstår ikke engelsk..

 

de er ikke raske ut døra heller når vi får de til å flytte bilen...

 

burde vi gå til styre her å få de til å gripe inn.. er redd for at det vil ta for lang tid å hente de... vil ikke føde i bilen eller på parkeringsplassen..

 

er ikke alltid gjestene de har på besøk er der så de får flyttet bilen heller. har opplevd dette noen ganger..

 

noen som vet hvordan vi kan få de til å ikke parkere bilen sin der??? 'har ikke lyst til å lage bråk.. vil bare slippe dette..

 

vi kan ikke parkere andre steder heller. vi er tildelt en plass og ikke andre plasser rundt her vi kan parkere...

 

trenger råd??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er irriterende, men du virker litt overhysterisk ang å føde i løpet av sekunder liksom.

 

Du får prate med styret da, er vel ikke verre enn det.

Skrevet

Hvis det er de samme flere ganger ringer du og får den tauet bort, da lærer de nok bedre parkeringsskikk.

 

 

Skrevet

Eten styret eller borttauing.

 

Dette hadde irritert meg.

Skrevet

Å parkere rett bak en bil sånn at denne er innestengt er ulovlig, du kan derfor få bilen tauet vekk. Det skulle gi et tydelig signal uansett hvilket språk de snakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...