Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har en veldi søleputt glad gutt på 2,5 år;) Jeg har ennda tilgode og hente han i barenhagen i de samme klærne som jeg levert han i... Ser han e søleputt så stuper han uti, ruller seg og koser seg, helt i orden for meg for da vet jeg at han har storkost seg. MEN fines det regntøy som tåler sånn behandling??? Jeg har til nå prøvd; reima, refleks, bamse, hm og khapal sitt regntøy men det er tydligvis ikke godt nok;) Noen med tips????
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg faller alltid tilbake til Helly Hansen sitt. Det er mykere enn reflex og holder de mer tørr enn andre merker.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 vel..jeg jobber i barnehage... og ved bading i dammer så er det INGEN regntøy som holder.... så jeg ville tatt med ekstra mye byttetøy og latt han kose seg i vei. Høres ut som han har det kjekt. Dersom han har ull under så blir han ikke FOR kald heller når det blir kaldere.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå