Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Med tre barn selv og med utdanning som førskolelærer, er det det ullmerket jeg selv foretrekker, de andre merkene varer jo knapt 10 vask, før de er hullete, og er enig med deg, janus er ikke bra )
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Skogstad har en veldig god ullserie.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg synes at ull er veldig ubehagelig å ha rett på huden selv og Devold er dete merket jeg ikke får grøsninger når jeg tar på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Devold er det eneste av ullklærne i fjor som kan brukes en sesong til. Og de ble brukt mest.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Ja, jeg synes Devold er best. Det med prikker på og flere lag.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Devold er bra Har noe fra nøstebarn, en ullfleecedress som er super, og en body, men denne havna i feil vask
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Liker Joha også, men det er vel kun til babyer?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Jeg er fornøyd med Janus, vasker på 40 grader og tørker i tørkeskap. Skogstad trakk seg veldig sammen, så er ikke fornøyd med det settet vi hadde forrige vinter i det merket i allefall. Og ja, Devold er jeg også fornøyd med og har allerede kjøpt inn til vinteren:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Har ikke erfaring med ull til barn (da jeg ikke har barn ennå), men har mest Devold-ull til meg selv og elsker den. Jeg bruker ullundertøy hele vinteren. Samboer har utejobb og bruker ull under kjeledressen om vinteren. Han foretrekker også Devold (han bruker den tykke med prikker og flere lag under dressen, jeg bruker den fargeglade multisport-serien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå