Gå til innhold

hvist dere trives på jobben, men så er det en person som


....mammatilto... :)))

Anbefalte innlegg

ødelegger alt for dere. hadde du fortsette å gå på den jobben eller søkt ny??

 

På jobben er jeg er så er det ei som er sikkelig sur bare på meg fordi jeg har hatt et møte med sjefen ang oppførselen hennes, også fikk jeg høre i ettertid at sjefen har forteldt henne at jeg har snakka med han. Nå er ho dritsur og snakker ikke med meg, og svarer heller ikke på sms.

 

Altså, jeg sendte ho en sms og gratulerte ho med baby osv, prøvd å snakke med ho på facebook men ho er tydlig vis ikke interesert.

 

Er det noen som skal være sur så er vel meg da sjefen har gått til henne og forteldt alt sammen.

 

uansett, hadde du fortsatt der eller søkt ny jobb ?? Har veldig lyst på ny jobb jeg da, for klarer ikke å jobbe med mennesker som er sure.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg ikke om kollegene mine er sure på meg. Så jeg ville fortsatt i jobben.

Jeg har venner hjemme:-)

 

Men jeg skjønner ikke helt,om hun har fått baby nå så er hun vel i permisjon? Hva er da problemet?

Og har du tatt opp ett problem med sjefen din så må du anta at sjefen tar dette videre. Det er ikke sikkert sjefen sa det kom fra deg,mulig andre har tenkt det ut helt alene.

"er man med på leken må man tåle steken" er ett gammelt jungelord,det gjelder også i arbeidslivet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...hadde det vært meg som du sladret på så hadde jeg også vært dritsur på deg. Hvorfor gikk du ikke direkte til henne? Mulig du gjorde det men det skriver du ingenting om.

 

At sjefen gikk til henne igjen er et tillitsbrudd fra sjefens siden, så du har og grunn til å være sur på ham/henne.

 

Det virker som om dere har et stort komunikasjonsproblem på jobben og før jeg hadde sagt opp så ville jeg ha fått i stand et oppvaskmøte med de det gjelder, kanskje dere klarerå løse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du som du selv vil med, men på de aller fleste arbeidsplasset vil omtrent alltid være en person som du ikke liker eller som du ikke kommer så godt overens med. Selv ville jeg bare oversett at denne personen ikke liker meg og fortsatt i jobben.

 

Det at du trives i jobben er det viktigste sammen med at du liker de fleste av medarbeiderne dine, man kan ikke forvente å komme like godt overens med alle! Du får heller krysse fingrene for at denne dama snart slutter og finner seg ny jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...