Gå til innhold

flere her som har oldemødre som tror de er bestemødre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei sånn i svigerfamilien.. ho er ekstrem slitsom..

er så sliten og lei av alt tulle ho finner på..

noen som vet om noen pene måter å fortelle ho at ho faktisk er oldemor og ikke bestemor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Er hun dement?

Skrevet

Hva er problemet???? Har ikke oldemor samme "rettigheter" som en bestemor????

Aner du i det hele tatt hvor heldig du er som har en oldemor til barna dine???

Skrevet

ho vil ikke innse at ho er oldemor.. så ho prøver å ha bestemor rollen.. er ikke min oldemor men ungen min sin...

ho er frisk og normal i hode men vil bare ikke innse hvor gammel hun er når det kommer til små barn..

Skrevet

Det lurer jeg også på. Og å være oldemor og bestemor er jo to sider av samme sak. Så hva er problemet? At det er flere som elsker ungen like mye??

Skrevet

en oldemor som dytter unna alle andre for at hun skal være der er ikke fult så heldig.. hun lærer ungen ting vi alt har sagt nei til mange ganger..

jeg syns ungen min er heldig som har 3 oldemødre i live.. men når dama ikke respekterer et nei da er det vanskelig å ha unge rundt ho..

ho dytter folk unna og tar over selskap.. det er ikke helt bra når man har bedt andre om hjelp..

oldemødre burde respektere når foreldrene til ungen sier nei og snakker til dama flere ganger før man blir sur..

dama har latt ungen vår på 2 år smake på alkohol.. hvor bra er det da??

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. En oldemor er jo en slags eldre bestemor. Er hun frisk og oppgående kan jeg ikke se hvorfor hun ikke skal få kose seg med oldebarnet sitt.

Skrevet

Ser ikke noe forskjell på oldemor og bestemor jeg da....de er en kjemperessurs. "oppgavene" til bestemødre og oldemødre er jo lik: leke med barna, skjemme barna ut ;-) kanskje strikke noen plagg til barna hvis de liker det osv...

Er da ingen forskjell på om man er oldemor elle bestemor? Hva mener du er forskjellen HI?

Skrevet

Det er jo en helt annen sak. Så problemet er altså ikke at hun tror hun er bestemor, men at dama er totalt ubrukelig?

Skrevet

Dette har da ikke noe med at hun er oldemor, hadde du liksom latt bestemoren gi alkohol til barna? Skjønner ikke problemstillingen du hadde i Hovedinnlegget ditt.

Det du beskriver er en personlighet fra en enkeltperson, samme om det er tante, farmor, oldemor eller hvem som helst.

Det du ikke er enig i at hun gjør må du jo selvfølgelig ta opp med henne, så enkelt er det.

Skrevet

Dette var et helt utrolig dårlig formulert innlegg...

Det er jo ikke at hun tror at hun er bestemor som er problemet her da...

Når jeg så overskriften trodde jeg det var en parodi på alle "flere som har svigemødre som tror de er mødre" innleggene, og tenkte at det var en spøk.

Skrevet

merkelig, det virker som du liksom bytter problem midt inni her..

jeg har en oldemor til sønnen min, hun er min bestemor, og hun nekter å bli kalt oldemor..

så når sønnen min får presanger fra henne står det ikke "fra oldemor" det står fornavnet hennes i stedenfor..

..trodde det var sånn du mente jeg egentlig...

Skrevet

signerer denne, bortsett fra at jeg håper du mener skjemme BORT, og ikke skjemme UT.. (for meg betyr skjemme ut å "drite noen ut".. hehe)

Skrevet

Er det ulik stillingsbeskrivelse på oldemor og bestemor ?

Skrevet

Hvis hun er oldemor er hun jo også bestemor:-)

Skrevet

Mine barns oldemor trodde hun var en hund, så vil si at å tro hun er bestemor er adskillig bedre.

Skjerp deg.

Skrevet

Er det all right hvis bestemor byr barnet alkohol?

Skrevet

Ja det har jeg og hun er et av de mest verdifulle menneskene i barnas liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...