Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Et lite hjertesukk, og kanskje noen av dere har samme tanker? Jeg har lyst til å gifte meg snart, vi har to barn og jeg synes det er på tide, vi er også over 30 begge to...men den viktigste grunnen er selvsagt at jeg elsker han, og vil kunne kalle han "mannen min"...Økonomisk er det jo også ryddigere, siden vi aldri får somlet oss til å lage samboerkontrakt...MEN han frir ikke, vet ikke om han har lyst til å gifte seg en gang! Jeg vil ikke hinte for mye, for jeg vil ikke presse han og vil at dette skal komme fordi han vil det...Som dere skjønner er jeg litt gammeldags akkurat her, og vil ikke fri selv..dvs en dag gjør jeg kanskje det! Men dette plager meg, hvorfor frir han ikke? Hjelp! takknemlig for svar, råd, oppmuntrende ord:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Fri selv eller vent (i en evighet) til han frir av egen vilje
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 ja ta nå skjeen i egne hender, det gjorde jeg og nå har jeg vært gift i 2 år:) Og mannfolk er og litt slik at de ikke tenker så langt, så om du ikke har tatt opp temaet så er det stor sannsynlighet for at han tror at du ikke bryr deg om det
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Jeg skjønner følelsen din, har den jeg også, har blitt skuffet flere ganger da jeg har trodd han kanskje skule fri. kanskje vi er for gammeldagse? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå