Gå til innhold

skal si at det var ei som ble flau da jeg spurte om....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg spurte mi søsters datter om jeg kunne få låne tilbake baby utsyret mitt som jeg hadde lånt til henne for over 3 år siden, for jeg trengte det. kan si at hun ble flau. det hun sa var at jeg ikke kunne mene at jeg var gravid og at jeg er for gammel til å få barn. det synes jeg ikke er 36 og blir 37 år en mnd før den lille er født. har to gutter på 9 år og 7 år. Jeg og man min har prøvd å få en litten en siden minste man var 4 år.

 

Selvfølig lette hun opp alt hun hadde lånt av meg. men er det ikke vanlig å levere tilbake det vi har lånt eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis hun har lånt det skal hun ikke låne til andre uten godkjenning fra de hun har lånt det av. vanlig høflighet. Jeg låner ikke en genser av søsteren min for så å gi den til en venninne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man låner selvfølgelig ikke videre til andre uten å spørre. men babyklær og stæsj trodde jeg ikke var vanlig å gi tilbake før folk spurte etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde visst regnet med at du aldri kom til å spørre om det igjen! Men det er jo ikke uvanlig at folk i slutten av 30-åra får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel jeg vet at en del av baby utsyret mitt er lånt vidre til ei vennine av mi søsters datter uten at hun spurte meg. feks. stellebord, vippestol, babygym ol. Det er greit at de er unge alene mødre på overgangstønd men jeg regere. Samme at jeg måtte spørre om få tilbake det hun hadde lånt. Det er greit at bilstol og barnevogne hadde hun fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...