Gå til innhold

jeg tåler ikke ene svigerinnen min..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg klarer ikke denne personen.. ho har gjort og sagt så mye som sårer..

kan nevne noe av hva hun har gjort..:

 

-lagde bråk i dåpen til sønnen vår.

-lagdebråk i bryllupet vårt.

-lagt ut bilder av vår sønn på facebook etter vi sa nei.

- løper til sine foreldre med engang hun ikke får ting slik som ho ønsker..

-lager bråk etter hvert eneste selskap ho har hvert i hos oss..

- blander seg inn i hvordan vi velger å oppdra vår unge.

- krevde tilogmed at jeg skulle si fra meg en vakt på jobben fordi bursdagen til sønnen vår ble plasert på en dag det ikke passet for henne.. da ble jeg ganske sur når jeg alt hadde byttet vakt på jobben for å få denne dagen til å passe med mamma og svigermor sin vakt...

 

denne jenta er 20 år og håpløs.. bor hjemme enda...

jeg er så dritt lei av ho.. føler det er noe hele tiden.. vi venter unge nr to nå om 4 uker.. og jeg ønsker ikke ha henne rundt meg.. ønsker ikke ha henne på besøk hverken på sykehuset eller hjemme..

blir sur og kvalm hver gang jeg hører hennes navn..

bare slik jeg har blitt etter så mye tull over noen år.. orker ikke, klarer ikke jenta mer..

 

ho besøker aldri nevøen sin, ungen vår vet ikke hvem denne jenta er engang..

 

jeg har aldri nektet henne å komme, eller nektet henne å se nevøen sin,..

 

min mann og jeg har ønske om å få fred og ro rundt oss.. men vi vet ikke lengre hvordan vi kan få dette..

 

noen som kan hjelpe oss med råd???

 

vet jeg ikke kan si det rett ut til henne eller foreldra at jeg ikke ønsker henne der.. men jeg orker ikke,.. min mann sier jeg bestemmer selv hvem jeg vil ha rundt meg når ungen blir født..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidde å bry seg med hva en unge på 20år mener, synes og gjør? Jeg ville bare ignorert fjortis-faktene og vært bestemtt på hvordan dere vil ha det.

Hun kan bestemme hvordan hun vil ha det på promperommet hjemme hos mor & far. Men hos dere er det dere som bestemmer.

 

Fortell henne hvor skapet skal stå og si at hun får komme tilbake når hun er blitt voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, har du lest mine tanker?? :-)

 

Har akkurat samme forhold til min svigerinne. Tåler henne ikke!! Så jeg gjør det enkelt - unngår å gi henne for mye informasjon og mulighet til å gjøre livet surt for oss. Til min svigermors store fortvilelse. Hun er i den mening at vi må ringe henne omtrent hver dag for å informere og involvere i hverandres liv. Ikke pokker om det skjer...

 

Du må lære deg å bare leve med det. Si at du ikke orker besøk. Men du må jo nesten la henne få se ungen, men fortell på forhånd at du har andre planer (andre besøk) så hvis hu skal komme så blir det bare en snarvisitt så prøver du heller å gjøre det til å begynne med. Iallefall det som er planen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her nytter ikke det å ikke gi innfo til hun. vi prater aldri med svigerinnnen min.. svigermoren min gir ut innfo for oss enten vi vil eller ei.. kan ikke nekte min mann å gi innfo til sin mor om hva som skjer hos oss. det ville ødelegge forholdet mellom han og sin mor..

 

å si jeg ikke orker besøk blir ikke respektert.. hun dukker selv opp når det passer henne.. da helst med sine foreldre.. jeg kommer til å være sliten når jeg kommer hjem så vil faktisk ikke ha besøk av henne..

 

nytter ikke prøve å stå på mine egne bein å si ifra hvor skapet skal stå... har prøvd en rekke ganger.. ho løper til sine foreldre og de ringer min mann og kjefter... min mann sier hver gang at de skal prate med meg men det vil de ikke,..

 

er ikke bare for henne å ta seg en snarvisit heller, ikke har ho bil lappen og vi bor over en time unna hverandre..

 

ganske håpløs situasjon for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjenner meg litt igjen, Har også en sånn svigerinne som er en pest og en plage. Skulle selv trengt noen råd. Hun juger til alt og alle hu kommer over. Og hu utnytter folk på det groveste værtfall vår familie, min mor har endelig etter 8 månder begynnt å få opp øynene. Men skulle så gjerne ønske min bror så det. Hun fikk lov av mine foreldre å bo hos de til hu fant seg sitt eget og fikk seg en jobb.. Den kjerringa der visste jævla godt hva hu gjorde. Hun har ikke løftet så mye som en finger med å få seg jobb. Bor hos mine foreldre bruker strøm og spiser der gratis. Gidder ikke å betale en drit. Bruker bilen til min far og broren min akkurat når det passer hu. Ikke engang det bryr hu seg om. Om hu legger ut penger for en jordbær kurv, så skal hu ha igjen det av min mor, Hun vet at mine foreldre har god inntekt. Men for det. Eier hu ikke samvittighet ?, jeg hadde ikke klart å holdt på sånn. Jeg ville ha hjulpet til mer i huset og funnet meg jobb så jeg følte jeg bidro i mat og strøm. Den kjerringa prøver å ødlegge mitt forhold til min bror. Skulle ønske jeg kunne kvitte meg med hu. Hun ødlegger jo broren min fullstendig, han har liksom ikke noe å si lenger eller egne meninger. Synes dette er utrolig synd spesielt for ungene mine som jeg føler har mista sin onkle. Hun svigerinna av et kjerring lar han aldri besøke sine nieser. Vi hører aldri noe fra han heller.... Jeg å hun var en gang venninner før de traff hverandre, men alt ble snudd på hode da hu kom inn i familien vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en jentunge på 20 år. Ville ikke kalt henne svigerinne engang siden hun hverken er gift eller samboende, hun er kjæresten. Overse henne, hun er ikke viktig nok i familien din til at hun trenger å styre showet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...