Gå til innhold

Noen som har liatorp sofabord her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe det kvadratiske eller det avlange..

 

Har alltid sikkla på det kvadratiske, men nå kom jo dette avlange og, så da ble det litt mer tenking! hehe!

 

Dere som har kvadratisk, er det grei str på det synes dere? Er redd det blir veldig trangt å dekke noe på det hvis man skal det av og til...

 

Vil gjerne høre for og imot meninger ang begge borda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det kvadratiske. Det er jo veldig fint, men såå utrolig upraktisk. Angrer veldig på kjøpet. Det er altfor liten plass til å dekke på når vi har besøk. Så om det samme bordet har kommet i avlang form hadde jeg ikke vært i tvil om å kjøpe det:)

Skrevet

Jeg har det lille kvadratiske. Irriterer meg over to ting.

1: liten plass når det kommer folk

2: malingen i kantene rundt glassplaten har lett for å flasse av og for Guds skyld ikke la en flekk med vann ligge på bordet mer enn to minutter. Minste sønnen min skulle vanne blomster og sølte litt på bordet. Det buler nå ut (treet har vokst hvis du skjønner) og er lite pent...

Skrevet

Vi har det kvadratiske og jeg elsker det bordet. Det er jo så fint. Har ikke harr noe problem med lite plass osv vi iallefall. Synes det er finest siden det er det som har skuff under seg bla. Vi har hjørnesofa også så da passer det perfekt :)

Skrevet

jeg har også det kvadratiske og hele serien er møkk. har vitrineskapet, bordet og en annen kommodelignende. dårlig kvalitet på malingen spesielt på bordet. som hun andre over her sa. ikke la vann eller noe fukt komme under glassplaten. malingen bare flasser som bare F. gjynger gjør bordet og. Ene benet har begynt å sprekke og nå. Bordet er 2 år gammelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...