Gå til innhold

rift etter oralsex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

samboer sa at hun blør litt atme klittn. jeg trudde det ikke var mulig at at jeg slikket henne forårsaket dette? har ikke brukt negler eller tenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt og kommer sikkert fra tørr hud på hender, eller evt skjeggvekst om du er en mann. Pass bedre på hendene dine fra nå av, og vær forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. har brukt fingra litt på klittn under sex da.. kansje der problemet ligger! jaja. mer tunge, mindre fingrer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outch, det lät inte alls trevligt. Kanske du är för hårdhänt med henne. Har hon någon gång sagt till dig vad hon faktiskt liker eller har du liksom gissat dig fram? De flesta män tror att de vet vad dama tycker är skönt och de flesta damer säger inte vad de faktiskt tycker är skönt. dessutom är det många damer som fejkar njutning bara för att de är rädda att såra killen om de korrigeras. I alla mina förhållanden har jag måsta "lära" min kille hur han ska göra. alla var i början alldeles för ivriga och oförsiktiga. "alla andra damer likte att jag gjorde det sånn". Yeah right, fool. Dumma damer som bara förvirrar männen.

 

Om din tjej har fått skavsår på klittan för att du slickat eller fingerpullat henne så har hon med all sannorlikhet INTE haft det så godt vid något tillfälle.

Nej, ta och fråga henne rätt ut vad hon gillar. nöj dig inte med "jag gillar det du brukar göra". Då ljuger hon mest troligt för att du inte ska bli ledsen över att du gjort fel hela tiden. Be henne förklara exakt vad hon gillar och varför.

 

Lycka till.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...