Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei. Jeg var ferdig med siste pergo tabl. i går. I går kveld fikk jeg pitte litt blod på papiret etter toalettbesøk. Og det samme nå. Det er kjempe lite. Kommer ikke i trusa. Men vet noen om det er normalt??
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 tusen takk.... Det er min første gang på pergo.. så en smule nervøs ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå