Gå til innhold

Låsninger og kiropraktor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte litt.. Er det noen der ute som har tatt babyen sin til kiropraktor/manuelterapaut og har fått beskjed at det er ingenting som feiler babyen?

 

Sitter og leser innleggene hvor det virker som tusenvis av mødrene har tatt babyene sine inn for sjekk og hver eneste en hadde låsninger både her og der. Er de mulig?

 

Er det ingen andre enn meg som ser på dette som litt mistenkelig?

Er det ikke mulig at de ikke bare sier at det finnes låsninger for å få penger?

 

Hvordan overlevde barn før i tiden hvis en så stor andel har noe galt med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig nysgjerrig, så dytter..

Skrevet

tok min til kiropraktor på bakgrunn av hva barnefysio fant av låsninger. og siden han ble merkbart bedre av de behandlingene han fikk så tror jeg ikke så mange kiropraktorer tar sjansen å trykke på babyers rygger for morro skyld. Men låsninger er faktisk en ganske vanlig "bivirkning" av det å komme seg ut gjennom fødselskanalen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...