Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har så vondt av minsten på 15 mnd. Startet i bhg for en uke siden, og han er slettes ikke fortrolig med det. Skriker mye i barnehagen, sover mer enn vanlig der. Hjemme er han mye trøtt, kortere netter enn vanlig og oppvåkninger som han ikke hadde før han begynte. Jeg har startet på jobb med ny 1.klasse, og innrømmer glatt at det er hektisk til å begynne med. Sliten av det, samtidig som det ikke er noe moro med vesletuppen som ikke har det bra om dagen. I dag har vi fri, så det er jo godt - bortsett fra at jeg er i koma og gruer meg til fortsettelsen.... Er bedt i bryllup til helga, og skal egentlig være borte fra fredag til søndag. Huff, vil ikke, stakkars, stakkars minsten. Så trasig dette, hele tiden være stupsliten og trøtt selv, i tillegg til oppstartsvansker. (Vet det er slik for flere altså). Mye surv, men jammen er hverdagen knallhard for tiden. Flere som har en tøff start?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå