Gå til innhold

Samboere med barn men ikke kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er et ungt par som har kranglet en del etter vår kjære datter vokste og ble slitsom i hverdagen.

for 2 mnd siden Slo hun opp.

etter mye om og men og en koselig barnløs ferie, bestemte vi oss for å flytte ut på landet samme. som foreldre og venner.

Vi fungerer fint ilag, Men grunnen for at hun slo opp var pga mistet følelser og var usikker. Jeg har ikke mistet følesene og vil veldig gjerne at alt skal gå bra til slutt.

Vi har jo hatt sex osv etter bruddet, og bodd ilag.. ja faktisk alt det vanlige utenom å kysse,kose.

Jeg kysser henne ofte på kinnet, ligger ved henne i sengen når vi sover, og det er tydligvis ikke noe prolem. Men det jeg lurer på, for at hun skal ville ha meg tilbake, burde jeg spille mer kostbar? ikke kysse henne og ligge ved henne når vi sover? bare hjelpe til med ungen og ikke ymte til sex av å til? (hun som ymter mest til sex, og den har blitt betrakelig bedre må jeg si.)

Vi har avtalt å ikke dra på noen andre på hvertfall 6 mnd, så vi kan vurdere hva som skal skje med oss senere..

any histories? suggestions?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være en ide og faktisk kun være venner da og ikke ha sex, sove i samme seng osv Hun synes nok du er grei å ha nå som hun ikke har noen andre...men dere er jo ikke kjærester så ingenting hindrer henne i å finne noen andre og det vil hun gjøre til slutt og du sitter igjen med skjegget i postkassa

Skrevet

ja, du kunne nok godt vært litt mer kostbar ;) Fordi om det kanskje er veldig vanskelig. f.eks burde en av dere sove på et annet rom...

Skrevet

Vi skal flytte til en ny rolig plass med 2 soverom og vi tenkte ungen skulle prøve å få rom alene siden hun alltid vekkes når vi legger oss og det er et hlevette å få lagt ho igjen:P

Men d går greit å ligge i samme seng. hun kommer av å til i min armkrok:)

Skrevet

ja du er jo tilgjengelig så hvorfor skulle hun ikke det. Dere har vel en sofa. Husk det når hun har funnet seg en ny, mens du gikk å ventet, at du selv valgte dette da.

Skrevet

Tusen takk for all optimisme. Men det er ikke noe utvalg dit vi skal flytte da.. ale flytter til byen når de begynner med videregående, og ellers er det voksne familier som bor der.. liten komune med 1000 innbygere.. hun sier selv hun ikke leter etter en ny, men man kan jo aldri vite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...