Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Går det an for en norsk småbarnsmor? Mann og barn får fint bli igjen hjemme. Jeg har alltid hatt en viss fascinasjon for deres levesett og ønsker nå å bli en del av det. Hvordan gjør man dette? Er det ok å bestille en enveis flybillett til Ohio og bare dukke opp på gården deres sånn helt uanmeldt og be om "medlemskap"?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 og jeg har lyst til å bli forumtroll. HI, du har kanskje noen tips til hvordan jeg skal komme igang?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Tror du heller skal bestille flybillett til Pennsylvania hvis du har lyst til å bli Amish:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg har så lyst til å bli vampyr...har så lenge blitt facinert av dem. Hvordan går jeg frem? Er det bare å bli bitt av en vampyr?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Ser for meg at mer ser på dette som en drøm, enn å virkelig forlate din familie. Nei, man kan ikke "bare dukke opp" og bli medlem. Hvordan skal du klare å bygge ditt eget hus - uten hjelp? Men man kan kjøpe en lue og skjørt, lage en kjøkkenhage, finne frem en bibel og bli hjemmeværende i Norge også. Om du klarer deg uten bondegården anbefaler jeg deg Smiths venner.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jeg har også lyst til å bli amish, men det sies at det er umulig å tilpasse seg det livet for moderne mennesker. Tenk bare på at man ikke får ha mobiltelefon eller internett! Man forventes nok også å jobbe hardt med gammeldagse redskaper, og sy sine egne kjoler. De leser også Bibelen på tysk, siden de opprinnelig kom fra Tyskland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå