Gjest Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Gutten min hadde akkurat fått mat og satt på fanget å pludret mens jeg halvkikket litt på tv osv. Plutselig begynner musklene hans å stramme seg! i hele kroppen! Han blir ikke fjern eller noe sånt. Men, ser tydelig han blir engstelig/redd for hva som skjer. Så blir kroppen han stiv som en stokk. Går rundt å bærer på han. etter 2 minutter er det borte. Ringte legevakta, de sa at jeg måtte bare følge med på han i dag. Og om han fikk det igjen, skulle jeg komme ned. Noen som har opplevd dette før ? skikkelig ekkelt værtfall!
lioness* Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Høres veldig ubehagelig ut. Får håpe det ikke gjentar seg. Har ingen forslag til hva det kan være...
Mammahjertet <3 Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Huff, jeg skjønner at det var en ekkel opplevelse! Har opplevd noe med vesla mi som kan ligne litt(hun er vel og merke kun 3 uker gammel). Og heldigvis skjedde det mens jeg lå på barselavdelingen på sykehuset. Jeg våknet av at det kom en litt rar lyd fra vesla. Og da jeg skrudde på lyset lå hun helt stiv i senga eller nesten i en bue. Det så nesten ut som et epilepsi anfall. Det gikk over på ca et halvt minutt. Og så skjedde dette "heldigvis" en gang til mens barnelegen hadde sin undersøkelse på henne. Da kunne hun fortelle at en sjelden gang når barn gulper så får de en reaksjon som dette. Og ikke alltid vises det gulp som renner ut liksom. Bare at de får det i vrangstrupen og blir helt stive. trøsteklem til deg
Formerly known as Tina Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Uf stakkars deg og han selvfølgelig... jeg fikk helt vondt inni meg da jeg leste innlegget. Håper du klarer å slappe litt av med han i dag og ikke er redd for at det skal skje igjen hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå