Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Her ble det slutt mellom meg og bf midt i permisjonstida, så da fikk jeg velge om jeg ville ha fedrekvoten eller ikke, og det ville jeg jo. Herlig, ikke sant? ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Så fint at du gleder deg over det da:) Jeg gleder meg over at vi er 2 foreldre som deler hverdagen med barna på godt og vondt jeg, og at våre barn har både mamma og pappa som daglige omsorgspersoner....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Det skal jeg også ) Tar ulønnet perm. når bf (min mann) skal ha sin perm. )
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 og siden du er alene med barnet får du vel overgangstønad i tillegg? da kan du være enda lenger hjemme med babyen. jeg lever på overgansstønad nå og skal være hjemme til babyen er 18mnd
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Aldri så gæli at det ikke er godt for noe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Jippi! Vi er forskjellige, jeg synes det er viktigere at BARNET mitt har to omsorgspersoner enn at JEG har mest mulig permisjon. Selvfølgelig ville jeg gjerne vært hjemme lenge, men barnet mitt har også rett til å bli kjent med faren sin som hovedomsorgsperson. Og jeg velger å sette barnets behov før mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå