Gå til innhold

JEG ER GRAVID!!!!


dEUS

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tok en test på mandag og den var positiv, gitt :-D Jeg tror det jo fortsatt ikke siden det er så tidlig, men det var jo et plusstegn der ;) Skal uansett ta en ny (digital) på fredag, bra for å dobbelsjekke :D

 

Jeg har mistet i MA en gang for mange år siden, men har en datter på 5 år som endelig skal få en søster eller bror :) Jeg er 35 år!

 

Men kan noen hjelpe meg med å finne ut ca termin når;

 

Siste mens startet 26. juli. Jeg har hatt mensen 4 ganger før den satt, men syklusen har vært på hhv 34, 33, 39 og 29 dager! Litt ubergenelig med andre ord. Skal man da ta et gjennomsnitt av dette som da blir 33,75 dager? Jeg testet jo positivt på dag 29, og El må ha vært i uke 32 en gang. Som vel bør tilsi en syklus på rundt 30 dager? Uff, vanskelig å bli klok på dette.

 

Vel, termin er vel i begynnelsen av mai en gang :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :-) Men hvor mange syklusdager tok du da? Det spiller jo egentlig ikke så stor rolle, det blir vel uansett i begynnelsen av mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg var bare så usikker på hvor mange dager jeg skulle legge inn som sylkusdager når det har vært så forskjellig.... Men uansett; Barnet kommer når det kommer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...