Gå til innhold

Huff, et litt flaut spm jeg har å stille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, får ikke håpe noen setter kaffen i vrangstrupen nå!

I de siste 2 ukene har jeg opplevd en merkelig lukt nedentil. Litt emmen på en måte, lukter nesten som om jeg skulle gått på antibiotika.

Urinen lukter nesten værst.

Skulle jo tro det var noe ang graviditeten men, mannen har det og!

Så, er det noen som kan svare meg på dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere har fått en bakterie der nedentil. Bakteriell vaginose er ganske vanlig hos kvinner. Og uten at jeg vet det med sikkerhet så tror jeg det fåes kjøpt på apoteket uten resept.

Skrevet

Ja, faktisk tenkte jeg på det. Hadde jo BV i forrige svangerskap. Men den luktet ikke slik?

Lukter faktisk nøyaktig som om jeg skulle gått på antibiotika. Utfloden gjør og det.

Tror jeg får ta en tur til legen! Takk for svar Tøysetipp;)

Skrevet

Det kan lukte ganske ille, om det ikke blir behandlet med en gang.. Og du kan jo ha gått en stund med det uten at du har merket det. Og da vil det naturligvis smitte til din kjæreste.. Det er ikke noe farlig, men det forandrer ph verdien i underlivet, og som kan gi en ubehagelig lukt..

Ta kontakt med legen, eller få tabletter på apoteket, så vil nå gå bra skal du se.

Skrevet

Om det ikkje var for at mannen din hadde det same, så ville eg nesten trudd at du hadde gjort det same som eg, og kjøpt truseinnlegg med parfyme :-s Eg gjekk lang tid og undra meg over den fæle kjemiske lukta av utfloden då eg nettopp var blitt gravid. Skjønar ikkje kva dei som laga produktet har tenkt med!

Men slik det er, støttar eg tøysetipp ang vaginose, sjølv om eg trudde lukta ville vere meir som råtten fisk enn antibiotika, etter det eg har høyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...