Gå til innhold

Barnløshet og sexlyst.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har etter flere år med prøving fått konstantert at mannen er steril, uvisst av hvilken grunn. Når vi ikke visste om det, hadde vi mye sex (selvsagt) for å få det til....Nå når vi vet at det ikke blir til å bli barn på vanligvis, har jeg mistet lysten på sex helt.... Kan gjerne gå flere måneder uten, ikke noe problem. Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, men skjønner deg litt også da. Vi prøvde også i mange år og merket at det tok på sexlivet..

 

Hvilke diagnose har han fått da? Sjeldent å høre om de som er helt steril, mens det å ha nedsatt kvalitet blir mer og mer vanlig. Er det ikke håp for dere med IVF heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er helt steril, ikke antydning i det hele tatt til en sædcelle.... Så vi skal bruke donor, det er vi enige om. Håper bare at lysten kommer tilbake etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nokså fjernt for meg. Vi har da stort sett sex helt uten tanke på å få barn. Har faktisk ikke tenkt å få flere barn enn vi allerede har, men sexlysten er minst like stor nå som tidligere. Men så har jeg da heller aldri vært i din situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre om at mannene din er steril. Når det gjelder sexlyst så har denne mildt sagt forndret seg de siste årene... Jeg var glad i sexlenge,men så prøvde vi lenge før nr en satt. Etter at spiren satt, var jeg igrunn ferdig med sex... var rett og slett dritlei. Etter fødsel var det om mulig værre... nå er barnet vårt to år, og vi har allerede prøvd på nr to i et år. Viss vi skulle hatt sex når jeg har lyst, ville det vel bli omtrent som du beskriver... Barnelaginga er IKKE bra for forholdet vårt, særlig ikke sexlivet!

Håper det løser seg for dere (og oss).

Lykke til med donor, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener. Vi har fått beskjed om at mennen er så og si steril. Et bittelite håp med icsi, men vi må ha TESA og antageligvis donor på lur også.. :((

 

Jeg har også mistet mye av lysta på sex nå, men det er ikke fordi mannen min ikke er attraktiv. Det er vel heller det jeg ser ikke "vitsen" med sex nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, min "grunn" for å ha sex er liksom ikke der lengere.... Men elsker jo mannen min, og håper at det ordner seg hvis vi skulle være heldige og bli gravide med donor. Kanskje jeg klarer å slappe mer av da, og bare nyte..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat de samme følelsene når vi drev og skulle lage barn.. Men nå har vi to og lysten er tilbake på plass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...