Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Venter mens om en uke. Men i over en uke allerede har jeg hatt murringer i magen, plutselig masse kviser (bruker ikke å ha det) og litt ømme bryst (bruker ikke ha det heller). Saken er at jeg hadde ubeskyttet sex rett etter mens, noe jeg trodde var safe. Men så var det alle disse tegnene da..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Så lenge du har hatt sex kan du selvfølgelig være gravid, også med prevansjon. Maria ble til og med gravid uten å ha sex, kanskje du venter den nye frelseren.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 HVOR MANGE GANGER MÅ VI HER INNE FORTELLE DEG AT SÅ LENGE DU HAR UBESKYTTET SEX; SÅ ER DU AAAALDRI SAFE!! Heller ikke rett etter mens!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Den nye frelseren hadde vært supert!! Og du over her...slutt å rop!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Er tydeligvis det som må til, for at folk skal skjønne at vi her ikke kan svare på om de de er gravide eller ikke!! Herlighet.. Så lei av dumme bimbo damer, som virkelig ikke skjønner at en faktisk kan bli gravid ved å ha ubeskyttet sex!! Men jeg stemmer også for en ny frelses!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Ta en test, så finner du ut om du er gravid eller ikke. Enklere blir det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå