Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 1. Blir på den avd jeg er nå - trives med oppgavene, men ikke med folka. Ikke mulighet for avansering. 2. Bytter til gammel avd og får en mellomlederstilling, en del kjipe oppgaver, men trives veldig med folka. Mulighet til å komme seg litt oppover. Jeg tenker at det må bli nr 2, eller hva sier dere? Må jo ta noen sjangser her i livet!
Lilleleen Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Viktig å trives, så jeg sier gå for nr.2 )
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Det er det jeg tenker også, tror faktisk det er viktigere for meg å trives med kollegaene mine Er flink i den gamle jobben min, men det er jo ikke alt som er like moro hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Nr 2 dersom du må samhandle me de rundt deg:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Nr 2! Det er vel en stund til du er pensjonist, så noen utfordringer må du ta for å komme deg videre i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå