Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg stikker på butikken mens poden sover (og tar med babycall)? Er alenemor og trenger dopapir, har ingen som kan komme og passe baby, han er 11 mnd. Butikken ligger to minutter unna.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 kall meg gjerne uansvarlig, men jeg hadde løpt bort ja. Så lenge ungen sover i sprinkelsengen, du har med babycall og det ikke er stearinlys oppi senga hans så går nok det greit for en gangs skyld. Har gjort det samme selv.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde gjort det. Ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 sikkert fristende, men nei, ikke gjør det... Komisk hvordan dette er, foreldrene våre kunne sikkert gjort det da vi var små.. Venninna mi fortalte om når hun var liten, de bodde på landet, og når foreldrene skulle på fest, så ventet de til barna sov, og så ringte de til de hvor festen var og så la de telefonen ligge... Haha, er det mulig! Var snakk om 1 mil unna hverandre, og da stolte de på at telefonen skulle si ifra selv...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Bare løp du. Jeg går da i postkassa når lille jenta vår sover, UTEN babycall til om med. Av og til går jeg innom søppelkassa også. Tar noen minutter det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde aldri gjort det, vi bor nesten vegg i vegg med bensinstasjonen. To minutter borte er jo ganske langt i tilfelle noe skal skje. Hva hvis noen tar seg inn i huset? At han setter noe i halsen? En ovn eksploderer? Hva hvis det er mye folk på butikken? Da vil det jo ta lang tid. Nei kall meg sær, men etter Madeleine- saken så tar jeg INGEN sjangser. Jeg hadde heller brukt en klut i dag, og kjøpt papir imorgen
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 tror butikken er stengt nå.. og om ikke: Ta med babyen, eller gjør som en mor av ei venninne av meg gjorde: bruk kaffefilter.. Har du ikke det har du kanskje torky, eller våtservietter? Lykke til med rævtørken:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Må ikke bli hysterisk her nå nei.. Løp og kjøp dopapir!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Hvis du er alene hjemme er det vel ikke verdens undergang å ikke ha dopapir for en natt? Bruk en klut eller skyll av deg i dusjen, eller bruk en annen form for papir.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 Butikken stenger 23.00. Her var det litt forskjellig ute og gikk. Kanskje jeg hopper i dusjen etter hvert toalettbesøk (det er jo litt merkelig å bruke klut...), så får det bare være til i morgen..? HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #12 Skrevet 24. august 2010 Har du ikke våtservietter liggende?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #13 Skrevet 24. august 2010 Både våtservietter, kaffefilter, torky, tørkepapir og bind kan funke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå