Gå til innhold

Det er ikke alltid jeg får orgasme...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og det plager nok kjæresten min litt, kanskje han føler at han "feiler", noe jeg IKKE føler. Han er den beste jeg har vært sammen med, syns vi har det fantastisk bra, også i senga, men altså er det ikke hver gang jeg kommer, men det er ikke noe nederlag for meg. Og siden jeg føler at han syns dette er dumt, og liksom skal ha meg også til å komme, så blir det nærmest et "press" for meg, og jeg klarer kanskje ikke å slappe av lenger... Ond sirkel? Men det skal sies at vi koser oss ganske ofte da, og jeg kommer i de fleste tilfellene.... Vet ikke hvor jeg ville hen med dette innlegget, bare lufte litt tanker. Jeg har sagt det til han at jeg har det utrolig godt selv om jeg ikke kommer hver gang, men han syns nok likevel det er litt dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vil anbefale at du trener bekkenbunnsmusklene, dvs musklene rundt skjeden. Jeg hadde samme problemet som deg, fikk sjelden orgasmer og syntes sexlysten var mer fraværende etter fødselen, men fikk tilbake mye av gleden over sexlivet etter at jeg trente disse musklene. Trodde lenge årsaken var at han hadde liten tiss, men den var jo like stor som før jeg ble gradvid, den bare virket mindre siden musklene mine var blitt slappere etter jeg fikk barn.

 

Det er disse musklene som setter igang orgasmen, ved at de strammer seg, slapper av og strammer seg igjen under orgasmen. Er musklene svake gjør det også orgasmene svake eller de kommer ikke, har jeg skjønt.

 

Har trent musklene med en trener som kalles Vagiflex. Prøvde mange ganger med vanlige knipeøvelser, men de hjalp ikke.

 

Dessuten må du få han til å tro deg når du sier at det ikke er så viktig om du kommer eller ikke. Så lenge det er god, er det mest avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...