Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Venninna mi har hatt veldig vondt i hodet (trykk i hodet) og har hatt tåkesyn, mistet sidesynet + at hånda og leppa dovnet bort en liten stund. Hun var på sykehuset og skal tilbake for å ta MR. Hva er det ser etter ved MR?
Gjest Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 De ser nok ofte på hodet med det. Det kan være sånt som blodpropper eller svulster, men sånt som venninna di opplevde kan jo bare skje uten at noe er galt. Jeg krysser fingrene for at alt er ok!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Takk for svar! Håper inderlig ikke at de finner noe sånt:/
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 de skal vel se etter uregelmessigheter i systemet. Men høres veldig ut som migrene, kjipt å ha men ufarligt, og finnes mange måter å behandle, selv for gravide (medisiner, akupunktur, kost endring etc)
Gjest Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Sannsynligvis finner de ikke noe. De sjekker bare ekstra fordi hun er gravid vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 de ser f.eks etter forandringer i hjernen, som høysignallesjoner (plaque) eller svulst. Håper alt er vel med venninnen din! samboeren min måtte ta MR pga tåkesyn. Nå misteker de at han har MS fordi de fant plaque på hjernen hans. Ikke moro.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 må bare legge til at det høres veldig ut som migrene! annie 22:01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå