Gå til innhold

Uff...blir så oppgitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merka et blåmerke i pannen på vår 15 mnd gamle sønn idag etter barnehagen. Nevnte dette for samboer og sa også at jeg trodde han hadde fått det i barnehagen siden jeg ikke så noe til dette imorges.

Nå ikveld begynner han plutselig å små-le litt,også sier han: jeg kom på- det blåmerket han har i pannen fikk han nok igår kveld da du var på jobb. Han hoppa i sofaen og ramla ned på gulvet. Glemte å nevne det, men slikt skjer jo ofte med sånne småtroll.

Jeg synes bare han er så mye mer uoppmerksom enn meg. Jeg passer alltid godt på når gutten vår er i sofaen eller andre plasser hvor han kan falle.

Er jeg hysterisk eller er samboer bare uoppmerksom og sløv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er litt hysterisk, synes jeg.

Skrevet

Du er hysterisk. Han er litt sløv. Ungen tåler en kul her og der. Livet går videre. Trallallalla:-)

Skrevet

Du er nok kanskje litt hysterisk og kanskje samboeren din kan følge litt bedre med :o)

Skrevet

Ja du er hysterisk. slikt skjer.

Skrevet

Du er definitivt hysterisk. Sånt kommer til å skjer hundre-og-ørti ganger de neste årene.

Skrevet

Du er akkurat som meg, kanskje litt hysterisk ;-) Faren her i huset er også mye slappere enn meg når det gjelder pass av ettåringen, noe som resulterer i mer knall og fall. Liker det ikke, men prøver å ikke legge meg for mye borti det (så lenge det ikke er snakk om bratte trapper etc.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...