Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Merka et blåmerke i pannen på vår 15 mnd gamle sønn idag etter barnehagen. Nevnte dette for samboer og sa også at jeg trodde han hadde fått det i barnehagen siden jeg ikke så noe til dette imorges. Nå ikveld begynner han plutselig å små-le litt,også sier han: jeg kom på- det blåmerket han har i pannen fikk han nok igår kveld da du var på jobb. Han hoppa i sofaen og ramla ned på gulvet. Glemte å nevne det, men slikt skjer jo ofte med sånne småtroll. Jeg synes bare han er så mye mer uoppmerksom enn meg. Jeg passer alltid godt på når gutten vår er i sofaen eller andre plasser hvor han kan falle. Er jeg hysterisk eller er samboer bare uoppmerksom og sløv?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Du er hysterisk. Han er litt sløv. Ungen tåler en kul her og der. Livet går videre. Trallallalla:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Du er nok kanskje litt hysterisk og kanskje samboeren din kan følge litt bedre med )
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Du er definitivt hysterisk. Sånt kommer til å skjer hundre-og-ørti ganger de neste årene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Du er akkurat som meg, kanskje litt hysterisk ;-) Faren her i huset er også mye slappere enn meg når det gjelder pass av ettåringen, noe som resulterer i mer knall og fall. Liker det ikke, men prøver å ikke legge meg for mye borti det (så lenge det ikke er snakk om bratte trapper etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå