Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Noen nettbutikker som du har sett har billige stellevesker? Eller noen store damevesker, som kan brukes til det og som er litt nøytrale. Tips mottas med takk. Er ganske så fattig, så over 300kr blir for dyrt.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Du kan få kjøpt store og rimelige vesker /bagger på H&M, Lindex, Cubus ol.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Vi har brukt en vanlig skulderveske i svart nylonstoff. Den har fungert ypperlig til to barn - og kan enda brukes til dokumenter, pc etc. JA til flerbruk.
Gjest Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Jeg har en blå, myk, stellebag fra Simo som jeg ikke har bruk for. Send med en PM så skal du få den. Om du vil ha?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde en stor veske liggende som jeg kjøpte på LIndex i sin tid. Den gjør nytten mer enn godt nok. Skjønne ikke hvorfor man skal betale bort i en tusenlapp for en veske bare for at det skal stå eks. Simo på den og at den skal passe til vogna. Tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå