Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere opp mest i 1, 2 eller 3 trimester? Og hvor mye har dere gått opp i hvilken uke..

Bare litt nysgjerrig på hva jeg har i vente, synes liksom at jeg snart sprekker med 15 kg på 30 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk mest opp i 2. trimester. Har gått opp ca 8 kg, er i uke 33, skal til veiing i morra og er veeeldig spent, gruer meg litt, har spist sååå mye snop og digg i det siste, sukk..

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Gått opp mest i 3 , men det er fordi jeg spøy 6 ganger on dagen til uke 22, la da på meg de 7 kg jeg hadde mistet, og etter det har jeg gått opp 18 (!!) kg...hehe.. Er 38+6 i Dag:)

Skrevet

jeg har kun gått opp 2 kg..bare ungen som vokser og ikke jeg. er nettopp begynt på uke 29. litt lei av å høre at jeg har liten mage, men alt er i orden så jeg klager ikke:)

Skrevet

hoho, har vel gått temmelig jevnt opp over det hele..temmelig tynn og skral da jeg ble gravid, så jeg er bare glad til! :) 20 kg og 36 uker på vei! kan godt legge på meg 5 til som kan bli værende igjen etterpå! ;)

Skrevet

Jeg har definitivt gått opp mest i 3.trimester, omtrent i uke 28. Da kom magen for alvor... MEN er veldig heldig synes jeg og har kun 8-9 kilo opp, og de ligger mest på magen. Er i uke 31 nå, med 8-9 kilo altså

Skrevet

Jeg er også i uke 31. Gikk nesten ikke opp i vekt de første 22 ukene enda jeg spiste masse og var ikke syk. Men fra ca. uke 22-24 begynte jeg å gå opp ca. 1-2 kg per uke og er nå oppe i 9-10 kg totalt. Jordmor sa at denne bråe økningen kommer til å gi seg etter uke 32 så jeg satser på at dette stemmer, da slutter den største vekstfasen til babyen sa hun. Heldigvis er mine kilo også mest på magen.. men ettersom jakka ikke går over armene lengre så må noe ha krøpet dit også! Heldigvis får magen alt annet til å se litt mindre ut (i mine øyne i alle fall)! :)

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei og har gått opp 11 kg.... fra uke ca 22 har vekta økt gjevnt! nå legger jeg på meg i underkant av en kg i uka, håper ikke det fortsetter! Men men.... :P

Skrevet

akkurt det samme med meg! Veldig lei av å høre de kommentarer også!!

Skrevet

Gikk mest opp i i trimester..

Har lagt på meg 7,5 kilo:):) Har 5 dager til ul termin og 1 dag til menstermin.

Har vert opp og ned i mine svangerskap. to av dem la jeg på meg kjempe mye og tre nesten ingenting.

Men hva gjør noen ekstra kilo her og der;);)

SE PÅ DET FANTASTISKE VIDUNDERET SOM KOMMER;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...