Gå til innhold

Søker tips og veiledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg har nå endelig begynt å "prøve", dvs, vi har droppet prevansjonen, stresser ikke med temping, eggløsningstester osv.

Nå er tingen den at vi er invitert med på hyttetur med et vennepar den dagen jeg, etter min beregning, skal få menstruasjon. Har vært med dem tidligere, og hyttetur er psynonymt med fylletur...

Skal jeg ta test den morgenen jeg venter for sikkerhetsskyld? Eller bare drikke litt den kvelden og ta test dagen etter?

Hva i all verden kan jeg si til de andre for å "slippe" å drikke uten å måtte fortelle hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er så regelmessig at du vet det er ca da den kommer, kan du godt teste. Det er jo også fullt mulig å si at du ikke gidder drippe nettopp fordi du "har mensen og det er nok å ha det på fremmed sted, om du ikke skulle måtte stresse med å bli småfull også" ;) Men joda, en test kan godt vise noe allerede den morgenen. :)

Skrevet

siden det er den dagen du venter mens, så ta en test, hvis du er gravid så vises det da. men hvorfor vil du drikke på kvelden, og ta test dagen etter? er du gravid morgenen etter, så er det jo ganske sannsynelig at du også var det kvelden før. og siden du har mulighet til å teste før du evnt drikker, så gjør du jo gjerne det

Skrevet

Drippe? Drikke, mente jeg.... ble litt distrahert her mens jeg skrev. :)

Skrevet

hvorfor kan du ikke bare si det som det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...