Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Er det sånn at man veier seg på mandager? Eller det det samme hvilken dag som man skal veie seg og legge det inn på dagboken? Andre erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 veiing en dag pr uke ja. ellers er jeg dritskuffa over vektklubb, du overlates fullstendig til deg selv og disse ekspertene soim står bak er det ikke mulig å stille spørsmål til. Penga rett i dass.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Veldig positive erfaringer med VK. Første gang gikk jeg ned 12 kg, så nå etter graviditeten skal jeg prøve meg på 20 kg. Det handler om en livsstillendring og det er det kun deg selv som kan gjøre noe med. Dagboken hjelper deg til å holde tellingen og oversikten over det du spiser. Det negative med VK er etter at du er ferdig slanket.. Men slik er det vel med alle slankekurer, vanskelig å holde etterpå.. Så der må jeg bare være sterkere! Veiing hver mandag og måle midjen 1 gang i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå